قوانین و مقررات

توافق نامه‌ای که پیش روی شماست بین  برند « سرویس نما » با نام انگلیسی «Services Nama» و كاربران گرامی منعقد می گردد. سامانه هوشمند درخواست خدمات سرویس نما محیطی امن برای توسعه کسب و کار و افرادی است که نیاز به دریافت خدمات دارند. سرویس نما شبکه ای گسترده از متخصصان مجرب آماده به خدمت با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت را فراهم نموده است. این قرارداد چگونگی ارایه خدمات و سیاست ها و حدود اختیارات ما را تشریح می کند، لذا تمامی خدمات ارائه شده در مجموعه سرویس نما تابع قوانین مطروح در این قرارداد است و مطالعه آن پیش از استفاده از خدمات الزامی بوده و ثبت نام در این مجموعه به معنای پذیرش این شرایط و قبول کلیه قوانین از طرف شما می باشد و برای طرفین لازم الاجرا است.

 ماده 1- تعاریف و اصطلاحات  
به طور کلی واژه های کلیدی تعریف شده در متن قوانین و مقررات سرویس نما مشتمل بر موارد ذیل می باشد.

1-1- سرویس نما : فضای مجازی در دسترس مشتری جهت استفاده از سرویس های ارایه شده توسط متخصص می باشد.
2-1- اپلیکیشن : نرم‌افزار وب یا موبایل که به منظور استفاده از خدمات سرویس نما حق استفاده و بهره‌برداری موقت از آن برابر شرایط مندرج در قرارداد خصوصی و سند حاضر به کاربران اعطا می‌شود. اپلیکیشن سرویس نما در یک نسخه برای متخصصین و مشتریان سرویس نما جهت استفاده کاربران می‌باشد.
3-1- سرویس : انتظارات و خدمات مورد نیاز مشتری است.
4-1- کاربر : هر شخص حقیقی یا حقوقی استفاده کننده از سرویس نما بدون در نظر گرفتن ماهیت سرویس کار یا مشتری بودن می باشد.
5-1- اعتبار: مبلغی است که کاربران به منظور استفاده از خدمات سرویس نما در حساب کاربری خود دارند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانۀ بانکی و کارت‌های عضو شبکۀ شتاب و یا درگاه پرداخت الکترونیکی سرویس نما طبق شرایط و مقررات حاضر منظور و محاسبه خواهد شد.
6-1- متخصص : منظور شخص حقیقی یا حقوقی است که در اپلیکیشن سرویس نما برای ارسال درخواست سفارش خدمات خانگی و دریافت این گونه خدمات از کاربر متخصص ثبت‌‌نام کرده ‌است.
7-1- مشتری : منظور کاربر یا استفاده کننده از سرویس های ارایه شده در سرویس نما می باشد.
8-1- سفارش : خدمات خانگی مورد تقاضای مشتری و جزئیات آن که از طریق اپلیکیشن ثبت و به متخصص واجد شرایط ارسال می‌گردد.
9-1- پشتیبانی: مرکز تماس و واحد پشتیبانی سرویس نما که در تمام ایام سال از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰ به پشتیبانی از کاربران می‌پردازد.
10-1- ناظر : نیروی نظارتی و مورد اعتماد سرویس نما است که به صورت تصادفی و یا بنا به تشخیص و صلاحدید سرویس نما صرفاً با هماهنگی کاربر مشتری به محل انجام سفارش مراجعه می‌نماید تا شرایط و نحوه انجام سفارش یا رفتار کاربران در قبال یکدیگر را کنترل و بررسی کند. ناظر به نمایندگی از سرویس نما ممکن است در هر زمان تحت عنوان کاربر مشتری به منظور بررسی و آزمودن نحوه عملکرد متخصص نسبت به ثبت سفارش و دریافت خدمات خانگی از متخصص اقدام نماید.
11-1- جریمه : کاهش اعتبار حساب کاربری متخصص توسط سرویس نما که در صورت نقض شرایط و قوانین یا تعهدات قرارداد خصوصی صورت می‌پذیرد.
12-1- پاداش: افزایش اعتبار حساب کاربری متخصص بنا بر تشخیص و صلاحدید سرویس نما که در صورت عملکرد قابل تقدیر متخصص که منجر به رضایتمندی یا افزایش وفاداری مشتری شود انجام می‌شود.
 13-1-کمیسیون : حق استفاده و بهره‌برداری متخصص و یا مشتری از اپلیکیشن که در هر سفارش به سرویس نما پرداخت می‌شود.
14-1- حساب کاربری : شامل صفحه شخصی، نام کاربری و سابقه فعالیت کاربر، که پس از ثبت نام در اپلیکیشن سرویس نما در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

ماده 2- مالکیت معنوی
2-۱ کلیه حقوق معنوی نرم‌افزارهای سرویس نما، موارد وابسته به آن و هر آنچه بدان ملحق و یا به روزرسانی می‌گردد، مانند نام  علامت تجاری، خدمات ارائه ‌شده تحت این نام و سایر موارد از جمله مالکیت فکری و معنوی آن به ثبت رسیده است و هر گونه سوء استفاده از هر یک از موارد فوق قابلیت پیگیری قانونی خواهد داشت. لذا کاربران در همه حال متعهد به رعایت حقوق معنوی سرویس نما نسبت به نرم‌افزارها و ملحقات آن خواهند بود.

2-2- کاربران نمی‌‌توانند نرم‌افزارهای سرویس نما را تغییر دهند و یا آن را بازتولید، مشابه سازی یا بازنویسی کنند. دانلود نرم افزارهای سرویس نما رایگان است. لذا هیچ شخص حقیقی یا حقوقی حق اجاره، فروش و به طور کلی انتقال نرم‌افزارهای سرویس نما و حقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهد داشت.

3-2- تمامی متن‌ها، طرح‌های گرافیکی و کدهای به کار گرفته شده در سرویس نما جزو اموال سرویس نما محسوب شده و هرگونه کپی برداری و یا استفاده از اطلاعات متخصصین و یا مشتریان، محتوی، طراحی و تصاویر به کار رفته در نرم افزارهای سرویس نما چه به شکل دستی و یا خودکار و همچنین کپی برداری از صفحات و اطلاعات سرویس نما توسط کاربران و یا هر شخص حقیقی و حقوقی غیر کاربر ممنوع بوده، سرویس نما مجاز به جلوگیری از این اقدام و برخورد قانونی در این خصوص خواهد بود.

ماده3- حدود مسئولیت

1-3- مشتری می‌پذیرد که سرویس نما پیمانکار نهایی نیست، سرویس نما مستقیما هیچ گونه سرویسی ارائه نمی نماید، بلکه تنها تنها یک خدمات نرم‌افزاری است که ایجاد کننده پل ارتباطی بین مشتری و متخصصان جهت تسهیل در ارائه و دریافت سرویس است. بدین معنا که متخصص میان پذیرش درخواست خدمات یا رد آن مخیر است و مشتری نیز پس از ارسال درخواست خدمت و مشخص شدن متخصص می تواند درخواست خود انصراف دهد. بدین وصف، هر سفارشی که در قالب سرویس نما انجام می گردد یک قرارداد مستقل مابین متخصص و مشتری بوده و خدمات سرویس نما تنها زمینه ساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و متخصص است. بنابراین سرویس نما هیچ گونه مسئولیتی اعم از مدنی و کیفری در قبال نوع و میزان کیفیت سرویس ارائه شده و وقایع و مشکلات احتمالی آتی آن، در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهد داشت.

2-3- کاربر می‌پذیرد مسئولیت تمامی خطرها و اتفاقاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از سرویس نما به وجود بیاید به عهده کاربر است. سرویس نما هیچ مسئولیتی در قبال مشکلاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از سرویس نما توسط یک کاربر  برای کاربران یا افراد دیگر ایجاد شود از جمله از بین رفتن داده‌ها، مصدومیت‌هایی که به افراد وارد می شود، یا صدمه‌هایی که به دارایی‌های افراد وارد می‌شود به عهده ندارد.

3-3- سرویس نما هیچ تضمینی در خصوص کیفیت سرویس، زمان ارائه سرویس و یا کیفیت و سلامت محصولاتی که با استفاده از سرویس‌های سرویس نما خریداری شود ارائه نمی‌دهد و مسولیت دقت و نظارت بر عهده مشتری است.

4-3- سرویس نما مسئولیتی در قبال کالاها یا اشیایی که مشتری ممکن است در حین انجام سرویس توسط متخصص گم کنند ندارد، هرچند همکاری لازم برای یافتن اشیاء گم شده توسط سرویس نما صورت خواهد گرفت.

5-3- سرویس نما در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر ( متخصص یا مشتری) می‌تواند برای سرویس نما یا مشتریان خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر مذکور به سرویس نما را دارد.

6-3- سرویس نما ممکن است گاهی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، برنامه موبایل و یا سایر بخش‌های این سرویس عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب ( شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و ..) که به این شکل در سرویس ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود اما با ثبت آنها در سرویس‌های مرتبط به سرویس نما کاربران این حق را به سرویس نما می‌دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین سرویس نما مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص یا سرویس نما‌های دیگر منتقل کند.

3-7- سرویس نما مختار است در هر لحظه و در صورت صلاحدید متن قوانین موجود در این صفحه را ویرایش کند و کاربر سرویس نما موظف است همیشه از آخرین تغییرات این صفحه باخبر باشد

ماده4 - موارد فنی
4-۱-کاربران حق ندارند هیچگونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code)  نرم‌افزارهای سرویس نما شامل دیکامپایل(Decompile) ، مهندسی معکوس(Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.
4-۲-کاربران مجاز نیستند با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخۀ دیگری از خدمات سرویس نما را روی سرورهای دیگر ارائه کنند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزار سرویس نما یا در روش ارائۀ خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
4-۳-کاربران حق ندارند نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کنند.

ماده 5- تعهدات سرویس نما
1-5- سرویس نما با تمام امکانات خود از جمله آموزش و پشتیبانی، کمیته داوری و فرایند میانجیگری، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران و رفع هرگونه اختلاف احتمالی بین آنها در زمان استفاده از خدمات سرویس نما به کار می‌گیرد.

2-5- سرویس نما با استفاده از نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران در هر سفارش تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.

3-5- سرویس نما برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری توسط دستگاه‌های کاربران تلاش می‌کند، اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همه دستگاه‌ها یا شبکه‌های ارتباطی ( اینترنت، شبکۀ تلفن‌ همراه و غیره ) نخواهد داد.

4-5- اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد سرویس نما محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده، مگر برابر قانون و تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در موارد قانونی و هم‌چنین درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، سرویس نما مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفاً از طریق اپلیکیشن امکان‌پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست، مگر به حکم قانون.

5-5- چنانچه هر یک از کاربران سرویس نما در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند می‌توانند شکایت خود را از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی سرویس نما مطرح کنند. سرویس نما پیگیری لازم را بنا به مورد انجام خواهد داد و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات به‌عمل خواهد آورد.

6-5- مسئولیت سرویس نما فقط در فرضی متصور است که کاربران از طریق اپلیکیشن اقدام به اخذ خدمات از جمله ارسال درخواست سفارش و قبول توسط کاربر دیگر کرده باشند. لذا اگر کاربر مشتری و کاربر متخصص که در اپلیکیشن سرویس نما ثبت‌نام کرده‌اند خارج از اپلیکیشن با یکدیگر بر انجام سفارش توافق کنند هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه سرویس نما نخواهد بود و با کاربران خاطی مطابق با مقررات سند حاضر برخورد خواهد شد.

7-5- سرویس نما متعهد است انجام تغییرات، اصلاحات و الحاقات شرایط و مقررات حاضر را از طریق ارسال پیامک یا ایمیل و یا از طریق پیام داخل نرم‌افزار سرویس نما به کاربران اطلاع دهد.

8-5- در راستای ایجاد بستر شفاف برای کاربران، ممکن است سرویس نما به کاربران اجازه ‌‌دهد عکس، فایل صوتی یا تصویری، اطلاعات، دست‌نوشته یا نظرات خود را در اپلیکیشن منتشر کنند. محتوای تولیدشده - و نه کپی شده - توسط کاربران به شیوه‌ی مذکور در مالکیت کاربران قرار دارد. اما کاربران با بارگذاری این موارد روی نرم‌افزارهای سرویس نما اجازه‌ی استفاده، تغییر و انتشار آن را به هر نحو و در هر زمان به‌صورت رایگان، غیر قابل رجوع و قابل انتقال به سرویس نما واگذار می‌‌کند.

9-5- سرویس نما مختار است هرگونه محتوایی که کاربران به سرویس نما ارسال می‌کنند را به هر نحو که صلاح می‌داند برای توسعه و تبلیغ خدمات خود استفاده نماید.

10-5- سرویس نما حق ضبط و نگهداری تماس‌های تلفنی و مکالمات کاربران با مرکز تماس پشتیبانی را برای خود محفوظ می‌دارد. کاربران حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت. 
ماده 6- تعهدات کاربران

1-6-کاربر مشتری ملتزم و متعهد است مبلغ سفارش (حق‌الزحمه کاربر متخصص) را که وفق مقررات در اپلیکیشن سرویس نما ثبت می‌گردد، به یکی از طرق پیش‌بینی‌شده بلافاصله بعد از انجام سفارش به کاربر متخصص پرداخت نماید. کاربر مشتری نمی‌تواند به میزان مبلغ سفارش ثبت شده در اپلیکیشن اعتراض کند یا پس از انجام شدن سفارش، درخواست عودت وجه کند. درصورتی‌که کاربر مشتری به هر علت از جمله به خاطر اشکالات فنی، ارتباطی، قطع شبکه‌ی تلفن همراه، بروز نقص در نرم‌افزار و غیره نتواند مبلغ سفارش را به کاربر متخصص پرداخت کند، سرویس نما مجاز خواهد بود که این هزینه را از اعتبار کاربر مشتری در سرویس نما کسر کند یا مبلغ آن را از نام‌برده وصول نماید و کاربر مشتری نمی‌تواند نسبت به این اقدام اعتراضی داشته باشد.

2-6- در صورتی که کاربر مشتری به هر علت بدون هماهنگی پشتیبانی یا بدون صدور رای کمیته داوری از پرداخت حق‌الزحمه کاربر متخصص حداکثر تا 24 ساعت بعد از پایان کار امتناع ورزد، سرویس نما محق است به جهت تخلف نامبرده نسبت به مطالبۀ مبلغ به میزان 5 برابر هزینه سفارش به عنوان خسارت و وجه التزام این بند از شرایط و مقررات حاضر اقدام نماید. در صورت نارضایتی از عملکرد یا خدمات ارائه شده توسط کاربر متخصص، کاربر مشتری ملزم است حق‌الزحمه کاربر متخصص را به صورت کامل پرداخت نموده و سپس از طریق پشتیبانی یا سرویس نما اعتراض و شکایت خود را پیگیری نماید. بدیهی است در صورتی که رای و تصمیم کمیته داوری عودت وجه به کاربر مشتری باشد، کاربر متخصص برا اساس شرایط و مقررات حاضر و قرارداد خصوصی متعهد است از این رای تمکین و تبعیت نموده و مبلغ سفارش را عودت دهد. در صورت استفاده کاربر مشتری از خدمات سرویس نما هرگونه ادعایی اعم از انکار و تردید نسبت به این بند غیر قابل استماع و مردود است و کاربر مشتری حق هرگونه اعتراض را در این خصوص از خود سلب و ساقط می‌نماید. وصول تمام یا قسمتی از خسارت و وجه التزام فوق از اعتبار ریالی کاربر مشتری نزد سرویس نما بلامانع می‌باشد.

3-6- کاربر متخصص متعهد و ملتزم است حق استفاده و بهره‌برداری حاصل از سفارش‌های انجام شده از طریق نرم‌افزار سرویس نما را بلافاصله بعد از انجام هر سفارش به سرویس نما پرداخت کند.

4-6- از آنجایی که ارائه سرویس خدمات خانگی به کاربر مشتری مستقیماً توسط کاربر متخصص و در محل کاربر مشتری صورت می‌پذیرد، کلیه مسئولیت‌های کیفری و حقوقی ناشی از اعمال و رفتار، کیفیت انجام سفارش، جرائم و تخلفات کاربران بر اساس اصل شخصی بودن جرم و مجازات مندرج در قانون مجازات اسلامی و اصل جبران زیان توسط واردکننده ضرر در قانون مسئولیت مدنی، بر عهده کاربران بوده و سرویس نما هیچگونه مسئولیتی اعم از کیفری و حقوقی در قبال ایشان و یا دیگر اشخاص ثالث اعم از حقیقی و حقوقی نخواهد داشت.

5-6- کاربران می‌پذیرند که هیچگونه رابطه استخدامی و کاری مشمول قانون کار با سرویس نما نداشته و ندارند و صرفاً استفاده‌کننده از خدماتی هستند که از طریق نرم‌افزار سرویس نما به قصد تسهیل و ارتقاء کیفیت انجام سفارش خدمات خانگی، به ایشان عرضه می‌شود.

6-6-کاربر متخصص متعهد است پس از پذیرش درخواست کاربر مشتری، دقیقا در بازه زمانی ثبت شده در اپلیکیشن سرویس نما به محل سفارش مراجعه کند. در مواردی که به هر دلیل نیاز به تغییر زمان مراجعه باشد، کاربران می‌بایست از طریق تماس با پشتیبانی سرویس نما درخواست تغییر زمان را اعلام نمایند. اعلام درخواست به منزله تایید نبوده و اجازه تغییر زمان انجام سفارش صرفاً منوط به تایید پشتیبانی سرویس نما بعد از هماهنگی‌های لازم است.

7-6-در صورت نارضایتی مشتری از خدمات ارائه شده توسط کاربر متخصص، کاربر متخصص به مدت ۳ روز فرصت دارد رضایتمندی مشتری را با ارائه سرویس بهتر و استاندارد (تکرار سفارش) و یا جبران خسارت کسب نماید در غیر این صورت موضوع اختلاف جهت هرگونه تصمیم‌گیری به کمیته داوری ارجاع خواهد شد.

8-6-کاربران اعم از متخصص و مشتری با علم و آگاهی کامل نسبت به این موضوع که اطلاعات کاربران سرویس نما مهم‌ترین دارایی سرویس نما و مصداق اطلاعات محرمانه است متعهد هستند از هماهنگی مستقیم با کاربران جهت انجام سفارش (دور زدن سرویس نما) و یا هرگونه اقدام خارج از فرایندهای تعریف شده در سرویس نما، اکیداً خودداری نمایند. لازم به ذکر است در صورت اقدام به ارتباط مستقیم ( دور زدن سرویس نما ) میان کاربر مشتری و کاربر متخصص در هر زمان بعد از انجام اولین سفارش، چه درخواست ابتدایی انجام این کار از طرف کاربر مشتری بوده باشد چه از طرف کاربر متخصص، هر دو کاربر (متخصص و مشتری) مسئول بوده و هر یک مستقلاً ملزم به پرداخت 100،000،000 ریال وجه التزام در وجه سرویس نما به دلیل نقض تعهدات قرارداد حاضر یا قرارداد خصوصی خواهند بود. در صورت استفاده کاربر از خدمات سرویس نما هرگونه ادعایی اعم از انکار و تردید نسبت به این بند غیر قابل استماع و مردود است و کاربر حق هرگونه اعتراض را در این خصوص از خود سلب و ساقط می‌نماید. سرویس نما مخیر است از فناوری‌هایی همچون هوش مصنوعی و غیره جهت تشخیص احتمال تخطی کاربران از این تعهد استفاده نماید.

9-6-کاربران تحت هیچ شرایطی اجازه تماس مستقیم یا برقراری ارتباط اعم از مجازی یا غیره را با یکدیگر ندارد مگر جهت هماهنگی بابت امور یک سفارش ( فقط در همان روز انجام سفارش و نه بعد از آن در حد هماهنگی نشانی، نحوه دسترسی، اقلام مورد نیاز) آن هم صرفاً به صورت تماس تلفنی یا پیامکی. بدیهی است هرگونه ارتباط مستقیم میان کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا پیام‌رسان همچون واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و دیگر پیام‌رسان‌ها یا شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال درخواست دوستی یا ارتباط یا Follow کردن در هر یک از شبکه‌های اجتماعی مجازی یا پذیرش آن تحت هر شرایط به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران اکیداً ممنوع است.

10-6-کاربر متخصص متعهد است تحت هر شرایط از هرگونه درخواست از کاربری مشتری نسبت به ثبت امتیاز یا اعلام نظر درباره عملکرد کاربر متخصص در سامانه سرویس نما خودداری نماید. ثبت امتیاز توسط کاربر مشتری اختیاری است.

11-6-کاربر متعهد است از هرگونه قرض گرفتن، قرض دادن و یا تبادل پول و کالاهای با ارزش و انجام هرگونه معامله با کاربر دیگر در هر زمان اکیداً خودداری نماید.

12-6-کاربر متخصص حق انجام خرید مایحتاج برای کاربر مشتری ولو به درخواست کاربر مشتری و نیز حق ارائه خدمات خارج از مهارت تخصصی خود را تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت مگر با هماهنگی پشتیبانی.

13-6-همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در هنگام مراجعه کاربر متخصص به محل سفارش الزامی است. در صورت عدم ارائه کارت شناسایی کاربر مشتری مخیر است در همان لحظه سفارش را بدون پرداخت هزینه لغو نماید و از ورود کاربر متخصص به محل خودداری نماید.

14-6-کاربران متعهد هستند در صورت بوجود آمدن هرگونه اختلاف، بلافاصله با پشتیبانی تماس گرفته و از هرگونه جر و بحث، مشاجره درگیری لفظی یا فیزیکی با یکدیگر اکیداً خودداری نمایند.

15-6-کاربر متعهد است در صورت مواجهه با هرگونه موضوع یا مورد مشکوک، خطر، تهدید و یا احساس ناامنی در زمان انجام سفارش به هر نحو، بلافاصله مورد را به پشتیبانی سرویس نما گزارش دهد و در صورت ضرورت مجاز است با مرکز فوریت‌های پلیس و یا اورژانس در تماس باشد.

17-6-کاربران با استفاده از خدمات سرویس نما اقرار می‌نمایند که فاقد هرگونه سوءپیشینه کیفری و یا ممنوعیت و تعقیب قضایی یا انتظامی بوده و متعهد هستند در صورت ضرورت بنا به درخواست سرویس نما نسبت به ارائه گواهی عدم سوءپیشینه کیفری از دستگاه قضایی اقدام نمایند. کاربران همچنین اقرار می‌نمایند فاقد سابقه مصرف یا اعتیاد به هرگونه مواد مخدر، روان‌گردان، مشروبات الکلی و غیره می‌باشند. عدم سوءپیشینه کیفری و عدم اعتیاد کاربران به عنوان شرط استفاده از خدمات نرم‌افزاری سرویس نما شناخته شده و بدیهی است در صورتی که خلاف آن به هر نحو محرز شود، مصداق نقض تعهد توسط کاربر است و سرویس نما می‌تواند از طریق مراجع قضائی ذیصلاح پیگیری حقوقی لازم را انجام دهد.

18-6-کاربر متخصص متعهد است تحت هیچ‌شرایطی کاربر مشتری را وادار به پرداخت نقدی مبلغ سفارش نخواهد کرد. احترام به حق انتخاب کاربر مشتری در انتخاب روش پرداخت مبلغ سفارش (نقدی یا آنلاین) از جمله تعهدات کاربر متخصص است.

19-6-کاربر متخصص با آگاهی کامل نسبت به اینکه حضور در دوره کارآموزی به عنوان یک فرآیند آموزشی و به منزله همیاری در انجام یک سفارش بدون دریافت هرگونه حق‌الزحمه است، متعهد می‌گردد هیچگونه هزینه‌ای بابت سفارش‌هایی که به عنوان کارآموز به همراه مربی در محل کاربر مشتری حاضر می‌شود از کاربر مشتری یا مربی مطالبه نخواهد کرد. کاربر مشتری می‌بایست از پرداخت هرگونه هزینه مازاد به دلیل حضور نیروی کمکی (کارآموز) در سفارش به مربی یا کارآموز خودداری نماید و در صورت درخواست پرداخت از طرف مربی یا کارآموز بلافاصله موضوع را به پشتیبانی گزارش نماید.

20-6-کاربر متخصص متعهد است در سفارش‌هایی که به عنوان کارآموز حاضر می‌شود از نظر برنامه کاری در اختیار و تحت نظارت مربی بوده و بدون نظارت و یا هماهنگی با ایشان هیچگونه اقدامی را انجام نخواهد داد و دقیقا مطابق دستورات و آموزه‌های مربی در چارچوب شرایط و مقررات سرویس نما و تعهدات خود در قرارداد خصوصی به عنوان همیار مربی به ارائه خدمات به کاربر مشتری خواهد پرداخت.

21-6- کاربر متخصص متعهد است در سفارش‌هایی که به عنوان مربی حاضر می‌شود مسئولیت کامل ارائه خدمات با کیفیت به کاربر مشتری و کسب رضایت کاربر مشتری را به عهده خواهد داشت و از نیروی کارآموز در چارچوب شرایط و مقررات و تعهدات خود در قرارداد خصوصی به عنوان همیار و نیروی تحت آموزش استفاده خواهد نمود. بدیهی است امتیاز و نظر نهایی کاربر مشتری در رابطه با اینگونه سفارش‌ها فقط در سوابق کاربر متخصص که نقش مربی را به عهده داشته است لحاظ خواهد شد.

22-6-در سفارش‌های کارآموزی تمامی تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات در خصوص نحوه انجام کار، زمان انجام، گردش کار، تقسیم وظایف، زمان شروع و پایان سفارش، موارد مربوط به بازنگری، ارتباط با کاربر مشتری، ارتباط با پشتیبانی در رابطه با سفارش، دریافت حق‌الزحمه از کاربر مشتری و غیره بر عهده متخصصی است که نقش مربی را بر عهده دارد و کاربر متخصص با نقش کارآموز متعهد است در تمامی موارد در چارچوب شرایط و مقررات و تعهدات خود در قرارداد خصوصی از مربی تبعیت نماید. بدیهی است مربی ضامن مسئولیت‌های حقوقی و کیفری که حین انجام سفارش یا بعد از آن متوجه کارآموز است نمی‌باشد و تمامی مسئولیت‌های حقوقی و کیفری ناشی از انجام فعل، ترک فعل، یا هرگونه رفتار، عملکرد، جرم و یا تخلف هر کاربر متوجه همان کاربر می‌باشد.

23-6- کاربر مشتری متعهد است که در صورت انتخاب جنسیت خانم در زمان ثبت سفارش، در زمان انجام سفارش به جز کاربر متخصص حداقل یک نفر خانم دیگر در محل انجام سفارش حاضر باشد.

24-6- کاربر مشتری موظف است در زمان مقرر در محل انجام سفارش حضور داشته باشد و یا فرد مورد اعتمادی را به کاربر متخصص جهت نظارت بر انجام صحیح سفارش معرفی نماید، در غیر این صورت سرویس نما مجاز خواهد بود معادل مبلغ سفارش را از اعتبار او کسر یا از نام‌برده وصول نماید. وصول این مبلغ، نافی اختیار سرویس نما برای انسداد حساب کاربری کاربر مشتری موصوف نخواهد بود.

25-6-نظر به اینکه سرویس نما با ارائه خدمات نرم‌افزاری، به منزله یک واسط عمل کرده و تنها ارتباط میان متقاضیان خدمات خانگی (کاربر مشتری) و ارائه‌دهندگان خدمات خانگی (کاربر متخصص) را تسهیل می‌نماید، ضامن صلاحیت، رفتار، اعمال، اعتبار و خوش حسابی کاربران نبوده و هیچگونه مسئولیت حقوقی و کیفری در این خصوص و اتفاقات حین انجام سفارش نخواهد داشت.

26-6-هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی‌های سرویس نما شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد. سرویس نما این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربر متخلف را مسدود کند و در صورت نیاز اقدامات قانونی لازم را علیه متخلف به‌عمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه ک