پرسشهای متداول

نیاز به راهنمایی دارید؟ یک تیکت ارسال کنید.
برای یافتن مناسب‌ترین متخصص، هنگام سفارش دادن، به تعدادی سؤال پاسخ می‌دهید. اطلاعات به‌دست آمده از این پاسخ‌ها به ما کمک می‌کند تا متخصصان مناسب را به شما معرفی کنیم.
بله، هر متخصصی می‌تواند در هر زمان که مایل به ادامه همکاری و فعالیت در سامانه سرویس نما نبود، عضویت خود را غیر فعال کند و برای انجام کارهای درخواستی اعلام آمادگی نکند.
درصورتیکه متخصص تا یک ساعت قبل از زمان تعیین‌شده برای انجام خدمت به تماس‌های شما پاسخ نداد، باپشتیبانی سرویس نما تماس بگیرید.
سرویس نما یک سامانه خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف نظافت، تعمیرات، خدمات خودرو، ورزش و تندرستی و حوزه‌های دیگر است. هر فردی که در یکی از این حوزه‌ها دارای تخصص و مهارت دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و یا تجربی باشد، می‌تواند در سرویس نما فعالیت کند. البته افرادی که فاقد تخصص هستند، در صورت تمایل می‌توانند بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی که در سرویس نما برگزار می‌شود، در بخش نظافتی فعال شوند. اگر مایل به آشنایی از حوزه‌های تخصصی و خدمات سرویس نما هستید، می‌توانید تمامی خدمات را در بخش خدمات سرویس نما و یا اپلیکیشن مشاهده کنید.
در حال حاضر، سرویس نما در شهرهای استان گیلان نمایندگی دارد که بعدا در دیگر شهرهای کشور خدمات ارایه خواهد داد. لذا متخصصین هر شهری می‌توانند سفارش‌های آن شهر را مشاهده کنند. علاوه بر آن در کلان شهرها، متخصصین می‌توانند بسته به مسافتی که با محل درخواست دارند، برای پذیرش کارها اعلام آمادگی کنند.
هر متخصصی می‌تواند دوره‌های زمانی فعال در سرویس نما را خود تعیین کند و نیازی به حضور تمام وقت و یا بازه‌های زمانی مشخص نیست.
در صورت حاضرنشدن متخصص در زمان و محل تعیین‌شده، با پشتیبانی سرویس نما تماس حاصل کنید.
تمام متخصصان سرویس نما با دفت بالایی انتخاب شده‌اند و آموزش دیده‌اند. چنانچه بنا به هر دلیلی از کیفیت سرویس ناراضی بودید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن در بخش نظرات، نارضایتی خود را اعلام نمایید و یا به صورت تلفنی با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما سعی می‌کنیم شکایات شما را در اسرع وقت پیگیری کنیم. جلب رضایت شما، مهمترین وظیفه ی ماست.
پس از اعلام انجام خدمت توسط متخصص، می‌توانید نظر خود را در اپلیکیشن ثبت کنید و میزان رضایت خود را با امتیازدهی بیان نمایید. این نظرات و امتیازها برای مشتریان بعدی نیز نمایش داده می‌شود و به انتخاب آن‌ها کمک می کند.
1- مصاحبه اولیه و دریافت فرم مشخصات 2-کلاس آموزشی و آزمون آزمایشی 3- بررسی نتیجه آزمون 4- استعلام از مشترهای پیشین 5- تحویل مدارک 1-5- تکمیل فرم اطلاعات و امضای قرارداد 2-5- کپی کارت ملی و شناسنامه 3-5- عکس 4*3 3-5- گواهی نامه مهارت 4-5- دریافت کپی سند یا اجاره نامه 5-5- دریافت سفته 6-5- دریافت یا استعلام گواهی عدم سوء پیشبنه 7-5- دریافت یا استعلام گواهی عدم مواد مخدر دقت بفرمایید همراه داشتن مدارک زیر برای تکمیل ثبت نام حضوری الزامی است : 1 - اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه 2 - مدرک احراز محل سکونت ( قبض اب ،برق ،سند منزل یا اجاره نامه ) 3 - یک قطعه عکس 4*3 4 - شماره شبای بانکی 5 - مدارک احزار مهارت (مدرک تحصیلی یا گواهینامه مهارتی)